Budinca de chia cu afine si migdale - 1 portie

Actualizată în: 27 Oct. 2020



Un mic dejun hranitor si satios.

Semintele de chia sunt bogate in fibre si carbohidrati cu indice glicemic mic, reprezinta o sursa importanta de proteine vegetale si acizi grasi omega 3.

Afinele nu sunt nici ele de ignorat, fiind bogate in antionxidanti, vitamine si minerale.

Impreuna iti ofera suport in atingerea obiectivului de diminuare a stratului de tesut adipos si te mentin sanatos.


Ingrediente:

  • 2 linguri seminte de chia

  • 120 ml lapte de migdale neindulcit

  • 1 lingura sirop de artar

  • 1 lingura fulgi/ felii de migdale

  • 1 mana de afine proaspete

  • esenta de vanilie


Mod de preparare:


- Pregatim de seara intr-un bol laptele de migdale cu semintele de chia, cateva picaturi de esenta de migdale si 1 lingura de sirop de artar. Amestecam, acoperim si lasam la frigider peste noapte.

- Dimineata amestecam din nou budinca formata (semintele de chia s-au hidradat si s-au marit in volum) si servim cu 1 ling de fulgi/ felii de migdale si o mana de afine proaspete.


Pentru o portie avem aproximativ: 230 kcal, 6 g proteine, 28 g carbohidrati, 11 g lipide


Pofta buna!


Postări recente

Afișează-le pe toate

Salau cu broccoli in sos alb la cuptor - 4 portii

O cina rapida, usor de pregatit pentru serile friguroase de iarna. :) Ingrediente: 600 g file de salau 2 linguri ulei de masline 3 linguri vin alb 1 broccoli mediu 2-3 cepe verzi 2 linguri capere mici