Alimente De Evitat



Pentru a reusi sa-ti transformi corpul radical nu este suficient doar sa adaugi alimente in planul tau de mese. Trebuie de asemenea sa elimini alimentele problematice care iti cauzeaza marirea soldurilor intr-un ritm alarmant de rapid. De obicei, doar prin eliminarea alimentelor problematice din planul tau de mese zilnic, vei scade in greutate.


Noi ca societate consumam prea multe alimente procesate nesanatoase care nu fac doar sa ne ingrase, dar ne pun si sanatatea in pericol. Doar eliminand aceste produse din planul tau de mese zilnic vei putea sa ai rezultate semnificative. Combinand cu adaugarea de alimente sanatoase vei obtine o strategie permanenta si sanatoasa pentru a slabi.


Hai sa ne uitam la cele mai problematice alimente de care trebuie sa tii cont. Ai in vederea ca lista nu este exclusiva si folosteste-ti propria judecata atunci cand analizezi alimentele pe care le mananci in planul tau actual de mese:

  • Zaharul

  • Indulcitori

  • Mancarurile ce contin faina alba

  • Mancarurile procesate

  • Grasimi de tip trans

  • Sarea

  • Alcoolul


Cum sa implementezi?


Cea mai mare greseala pe care o vad la majoritatea oamenilor este ca incearca sa mearga de la 0 la 100 intr-o singura zi. Daca iti imaginezi ca vei putea sa elimini mancarurile ce contin alimentele de mai sus intr-o singura zi atunci faci o greseala imensa. Strategia este atat de gresita incat nici nu merita sa incerci. Nu vei reusi.


Strategia corecta si de durata este sa elimini, rand pe rand cate un tip de alimente din lista de mai sus. In cadrul programului online 21 Zile De Slabit ce poate fi accesat din Aplicatia Wix iti pun la dispozitie un plan zilnic, simplu si eficient de urmat pentru a elimina cat mai multe mancaruri nesanatoase din lista de mai sus.


In fiecare zi vei primi informatii si obiective de atins urmarind 4 sectiuni:

  • Antrenamente

  • Nutritie

  • Reteta Zilei

  • Motivatie

Iata un exemplu pentru a intelege mai bine despre ce e vorba.


"Bine ai venit in ziua 2 a programului care te va ajuta sa-ti schimbi viata.


Sper ca ieri ai avut o zi minunata si este gata pentru azi sa incepem.

Ca de obicei, vei gasi in cele 4 sectiuni de mai jos, informatiile si obiectivele zilei de azi.

Spor!

1. Antrenamente

Astazi vreau sa-ti faci un TEST de Fitness.

Vei avea 3 exercitii:

  1. flotari

  2. genoflexiuni

  3. abdomene

Foloseste un timer, seteaza-l pentru 60 de secunde si vezi cate repetari faci din fiecare exercitiu intr-o forma corecta. Noteaza in agenda/jurnal.

2. Nutritie

Elimina Zaharul

Azi vei continua sa te feresti de zahar. Iata niste exemple de alimente care au continut ridicat de zahar:

  • Coca Cola, Fanta, Sprite etc.

  • Suc de fructe

  • Bauturi energizante

  • Batoane energizante

  • Cereale (Nesquick, Fitness, etc.)

  • Carne procesata

  • Sosuri de Shaorma/Kebap

Bea apa

Concetreaza-te sa te hidratezi consumand apa, ceaiuri si cafea neagra in detrimentul sucurilor sau a bauturilor energizante.


Incepe cu Mic Dejunul

Mancand corect chiar de la prima masa te poate ajuta sa-ti imbunatatesti dorinta si motivatia de a manca sanatos de-a lungul intregii zile.

Care este micul dejun recomandat? Este micul dejun ce contine alimente cu indice glicemic scazut sau altfel spus Masa Slaba In Carbohidrati. Reteta prezentata mai jos este un exemplu pentru micul dejun recomandat cu care sa-ti incepi ziua.

3. Reteta Zilei

Click pe link-ul de mai jos pentru reteta zilei:

Oua ochiuri prajite in ulei de cocos

4. Motivatie

Astazi vom analiza 3 lucruri pe care poti sa le faci pentru succes cand vine vorba de ars grasimi, formarea de obiceiuri sanatoase si urmarea lor folosind cat mai putina energie pentru a termina acest program.


1. Pregateste-te si organizeaza-te

Sa fii pregatit/a este probabil unul dintre cele mai simple lucruri pe care poti sa le faci pentru succes. Ma refer aici de la pregatirea meselor in avans si pana la pregatirea antrenamentului... Fiind pregatit/a cat de mult poti in avans iti ofera posibilitatea sa nu lasi lucrurile la voia intamplarii si sa fii in control asupra propriei nutritii.

2. Intra in rutina

Sa intrii intr-o rutina este cel mai simplu mod prin care poti sa-ti usurezi viata si sa ajungi intr-un punct prin care lucrurile se intampla automat si vin de la sine. Nu trebuie sa te mai stresezi atat de mult atunci cand stii care este rutina pe care sa o urmezi. Da, sunt de acord ca viata este imprevizibila si din cand in cand se va intampla ceva neprevazut insa atunci cand vrei sa atingi un Obiectiv extraordinar cum ar fi sa slabesti si sa creezi obiceiuri noi sanatoase, sa intrii intr-o rutina poate fi de mare ajutor.

3. Scapa de obstacole si tentatii

Cu totii avem obstacole si tentatii de-a lungul zilei. De multe ori ce-i separa pe oamenii care si-au creat obiceiuri sanatoase de cei care nu au reusit asta este faptul ca au planuit in avans si au scapat din timp de majoritatea obstacolelor si a tentatiilor, tocmai pentru a-si depasi slabiciunile. Dar totul incepe prin a-ti cunoaste slabiciunile. Urasti sa te trezesti dimineata pentru a te antrena? Incearca sa le faci seara sau usureaza-ti cat de multi poti, munca de dimineata pregatindu-ti hainele de cu seara.

Poate esti atat de ocupat/a incat niciodata nu ai timp pentru pranz si intotdeuna ajungi sa mananci ceva nesanatos pe fuga. Ce-ai zice daca ai avea langa tine niste snack-uri sanatoase cum ar fi o punga de migdale sau alune pentru atunci cand ai nevoie de energie?

Scrie in agenda cat mai multe obstacole si gaseste solutii pentru ele ca sa fii pregatit/a sa le depasesti."



Pentru a urma programul este necesar sa ai aplicatia WIX instalata pe mobil si abonamentul lunar COACHING NUTRITIE OPTIMIZATA activ.


Incepe Acum --> http://wix.to/gECnBwM

51 afișare0 comentariu